BLACK BEAUTY

Har inte hunnit uppdatera på hela dagen för ja, man kan ju säga att jag har försökt få ordning på mitt hår sedan runt halv tolv imorse. Jag färgade ju det igår från brunt/ljusbrunt till mörkblond/mellanblond. Dock blev det väldigt fläckigt och inte alls lika fint som på bilden i inlägget under, så då tänkte jag färga om det idag med samma färg. Men då blev det gult/vitt/oranget. HAHAH jag såg förjävlig ut med andra ord. Så då dränkte jag håret i silverschampoo ett antal gånger. Det blev bättre men jag såg fortfarande ut som en glödlampa. Då hade jag nästan inget annat val än att färga tillbaka det till brunt. Hade en gammal mörkbrun hårfärg hemma som jag köpte för ett tag sedan. Resultatet blev mörkbrun/svart, så japp nu ser jag ut som ett EMO. 

                Kommer aldrig färga håret hemma igen!
             

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, nu kan ju Gustav förja kalla dej för emo igen xD

2010-01-01 @ 01:12:32
URL: http://saandralinneas.blogg.se/
Postat av: linnea

HAHAHA fanny bra jobbat ;)

2010-01-01 @ 12:27:30
URL: http://beautyinblack.blogg.se/
Postat av: fanny elmberg

skit fint!

2010-01-01 @ 18:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0