DAGENS VILL HA

Kom in för ett stund sen, gick ut iaf. Eller träffade sofie en snabbis ute och hängde med till hennes kompisar en stund. Men men nu e jag hemma iaf och ska nog gå och lägga mig snart. Morgondagen kommer bli sjukt tråkig, det väntas plugg.. suck! Har nationella i matte nästa vecka och vi kan nog redan nu säga hej till mitt IG. Men nog om det, och titta istället på dessa sjukt snygga conversen! Har ju tänkt på att köpa nya ett tag, antingen svarta eller vita. Men har även tänkt på dessa ett tag, men inte riktigt bestämt mig, förrän nu. Nästa gång pelle åker till kina ska han få pengar av mig så han kan komma hem med dessa godingar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

väntaväntavänta, ÄR NATIONELLA I MATTE NÄSTA VECKA???

2010-04-11 @ 11:59:58
URL: http://ssandstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0