HAPPY

Vet ni, vet ni, vet ni?! Jag är så jäkla glad just nu va! Har beslutat mig för att sluta oroa mig för skolan, det kommer gå åt helvete iaf. Haha, driv. Nej men jag blir bara mer stressad av att oroa mig så just nu bara chillar jag mig igenom det. Men iaf, det är inte därför jag är så glad, vet faktiskt inte riktigt varför jag är så fruktansvärt happy just nu, men allting känns bara så bra. Och dessutom så lyckades jag hitta en gammal webbkamera i skåpet i mitt rum som jag dessutom lyckades installera utan att ens ha skivan till! Fan, va jag är bra. Så nu kommer jag börja blogga oftare eftersom att jag slipper dra fram kameran hela tiden för nu har jag ju min webbkamera..
.. sa jag förresten att det var jag som installerade den? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0