VET INGENTING LÄNGRE..

photo by: Oliver Stalmans

Jag tror inte jag vet vem jag är. Det är fåtal stunder som jag verkligen trivs och kan vara mig själv. Alltför ofta virrar jag omkring mitt i ingenstans och bara undrar. Ställer frågan till mig själv varje dag. Varje dag kommer nya svar, ibland inget alls. Att inte veta gör mig galen. Hur vet man vem man är? Jag vet att mitt namn är fanny brandeby, och sen då? Jag vet vad jag gör, men är det verkligen jag? Varför? Är det bara för att jag vill pröva? Tänja på gränserna och bara utmana ödet. Jag vet att jag kan allt, jag kan allt om jag bara vill. Men vill jag? Hur vet jag? Jag gör vad jag vill, jag gör det hur jag vill och när jag vill. Men bara om jag vill. Jag är ingens, jag tillhör inte någon. Jag är inte någon annans mer än jag är någon annans. Men vem är jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0