HELVEEEEEETEEE!

Fan, fan, faaaaan!
Nu har jag precis kommit hem och jag är verligen inte på humör! Dagen började med volleyboll i skolan så vi slutade runt halv 11, nice! Efter det åkte jag och fanny direkt och solade, när vi var på väg hem märkte jag att min mobil var borta. Den hade väl ramlat ur fickan eller något för jag kunde verkligen inte hitta den! Asså jag hatar mig själv för att jag inte kan hålla kolla på mina grejer. Vad i helvete är det för fel på mig?! Dessutom så är min mamma så himla trött på att jag slarvar bort min mobil hela tiden så hon vägrar köpa ut ett nytt sim-kort till mig så nu måste jag slänga pengar på det också! Där rök 250 spänn. 

Nu ska jag iaf sätta mig ner och plugga. Var borta 3 dagar förra veckan så har en del att ta igen..
Jävla skitdag! Det enda jag kan se fram emot är träningen ikväll, längtar faktiskt. Ska bli skönt att komma igång på riktigt med handbollen!

Jag just nu, sitter och lyssnar lite musik för att bli på bättre humör.. fräschare får man leta efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0