HELDAG MED FAR MIN

Yes, yes. Något som inte hänt på väldigt länge. Jag bor som sagt aldrig hos min pappa pga ett antal anledningar. Men vissa helger när mamma är borta tex så bor jag där. Eller ah, detta var tredje gången jag var där sedan hann flyttade och det har faktiskt varit helt okej. Iaf så umgås jag då sällan med min pappa. När jag var mindre var han verkligen min bästa vän, haha jag är en sån tönt men det är sant, vi gjorde allt tillsammans. Dock ändrades det när jag blev lite äldre om man säger så..

Men en sak som jag och min gode far alltid har varit grymma på är att baka bullar! Seriöst, det finns inga bättre. Så denna helgens lördag har gått åt till att baka bland annat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0