NY DAG, ONSDAG

Tjena tjena!
Ny dag idag, gårdagen var ju ett rent helvete. Men idag har det varit bättre, bortsett från att jag har sjukt ont i magen.. haha alltid är det något. Nu sitter jag iaf här i mitt icke plattade hår, det är krull och jag ser förjävlig ut. Jag hade så himla bråttom imorse och min plattång ville bara inte fungera så jag började misstänka att den var sönder. När jag kom hem märkte jag att jag hade glömt sticka i kontakten, hehe.

Nu: Dags för träning, ska försöka plugga lite spanska samtidigt, haha får se hur det går. Har prov imorgon och jag som inte har lärt mig hur man planerar sitt pluggande är som alltid ute i sista minuten. Härligt!
  
Happyface!

Kommentarer
Postat av: Fanny

asså du typ ''planerar'' att du ska plugga & skriver din lappar men vette fan till vad xD

Typ för att verka duktig haha ne nu var jag elak.

dina lappar är till jätte stor nytta fanny :D



iloveyou glöm inte att vi ska kolla film imon!!!!

2010-02-03 @ 20:37:01
URL: http://greenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0