28 JANUARI

Hejhej!
Nu är klockan snart 9 och jag vaknade för en stund sedan. Har sovit nästan hela dagen, hehe. Med tanke på att jag somnade runt 2 inatt och sedan gick upp halv 6 för att åka till valhalla och träna för katrinelundsuttagningen så var jag ganska trött när jag kom hem.

Uttagningen gick väl sådär., även fast jag fortfarande är jätteförkyld och lite halvsjuk så känner jag mig inte riktigt lika pepp på plan. Som i höstas, då var jag ute och sprang flera gånger i veckan och då kände man sig mycket snabbare och lixom lättare på planen. Men nu, nu har jag inte tränat alls lika mycket och det märks verkligen, jag känner mig bara trög, tung och seg i målet. Nej! Det ska det bli ändring på. Jag ska börja träna på riktigt och verkligen satsa nu för det är det jag vill. Nu ska jag bara bli helt frisk och sedan är det fit for fight!


bilder från hallbybollen 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0