FANNY GILLAR/OGILLAR



Fanny Grönqvist -
Haha japp jag måste verkligen hissa fanny. Man har aldrig tråkigt med henne och hon är  bara så sjukt bra! Dessutom har hon ju ett rätt snyggt namn. Rauwr! Älskar dig bästa vän.

Te -
Haha åh, jag är så pinsam.. Jag älskar verkligen te. Det är nog den godaste drycken som man dricker på vintern! Godaste smaken: svartvinbär, blue fruit.

Taylor Lautner - Asså gah! Man kan ju bara inget annat än att bara vara helt kär i honom! Så otroligt olagligt snygg och helt grym i new moon. Kolla detta videoklippet där han och robert pattinson är med i tyra banks show, haha så söt!






Det kalla vädret -
Nej nu orkar jag snart inte med detta j*vla iskalla vädret längre! Jag vill till värmen nu, nu, nu. Man kan knappt vara utomhus utan att frysa ihjäl. 2010 = istid.

Sockerfritt godis -
Hahah jag måste bara säga att det går fet bort. Det finns inget positivt med det, förutom att det kanske är sockerfritt dårå. Men annars finns det bara negativa saker: Ej bra för hjärnan och allt sånt där, Man får riktigt jävla ont i magen om man äter för mycket, inte lika smakrikt som vanligt godis. Ska man äta onyttigt får man göra det ordentligt, inte något fejk (förutom cola light, mums)

Söndagar - Nje, söndagar är inte min grej. Är bara deprimerad på söndagar. Helgen är slut och skolan börjar snart. Söndag är bara en extra dag i veckan som finns där för att man ska kunna ta det lugnt och få vara en riktig slaffs någon dag, haha.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahahahahahaha du är sämst! xD

ÅHHH HAN ÄR FÖR SÖT NÄR HAN BARA SKRATTADE TILL NÄR HON PRATADE. fan va vi skratta ;)

JAG ÄLSKAR DIG BÄSTA VÄN <3333

Palla att vi nästan har likadan hiss&diss -.-

förlåt men såg inte din förän nu (a)

Kyss

2010-01-17 @ 22:17:27
URL: http://greenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0