VÄRLDENS FINASTE LÅT

frida fröjd - aldrig vågat förklara


Jag ska berätta något, så lyssna nu.
Det är bara du som får mig känna såhär.
Varje gång som jag ser dig så lyser jag upp,
det känns tungt att veta att du inte känner samma sak.
Jag trodde du var den rätta, men så fel man kan ha,
allt som var så bra, snälla kom tillbaks. 
När jag ser dig med någon annan faller allting isär
för i min drömvärld så finns du där.
Nu är du min vän men inte mer än så,
det får gå, vi måste få det att fungera.
För alla minnen betyder så,
dom betyder så, dom går inte att radera.

Jag älskar dig, har aldrig vågat förklara,
mina känslor för dig, dom kommer alltid bevaras, långt inom mig.
Jag lovar dig, det är bara du som får mig känna såhär.

Jag ska berätta något, så lyssna nu.
Det är bara du som kan få mig att må bra.
När jag tänker på dig alla saker vi gjort,
tiden gick så fort, jag säger tack för alla dagar.
Inget är som förr och det vet du om,
vet att jag felat men det inget jag velat.
har sårat dig med flit,
du måste förstå att jag kan dö för dig baby.
Kom ihåg, du är den finaste på denna jord, det svär jag på.
Den bästa vännen man kan få, du får inte gå.

Jag älskar dig, har aldrig vågat förklara,
mina känslor för dig, dem kommer alltid bevaras, långt inom mig.
Jag lovar dig, de är bara du som får mig känna såhär.

Kommentarer
Postat av: DIANA

sv; tack tack :)

du har också n väldigt fin blogg!

2010-01-08 @ 05:57:37
URL: http://dianaolovssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0