I-D-I-O-T


fuck allt jag sa, fuck allt som var bra. och skillnaden som går att se från igår till idag, det skrämmer mig, jag kanske aldrig kände dig, jag känner ångest över att jag någonsin lärde känna dig. Är du den här personen så förtjänar du fan ingenting, tusen chanser men dom tjänade ingenting till. Du gör som du vill och skiter vad andra känner, skiter i vad alla säger om att skaffa andra vänner. Inte ens när ditt eget blod talade, när till och med din egna jävla bror fick försvara mig. Skrattar åt alla jävla rykten du startade. Vill inte se ett skit från våran tid tillsammans, tycker synd om tjejen om du någonsin lyckas skaffa någon annan. Du kanske bättrar dig, men det väntar att se. Tills vidare så ställer jag frågan, vad fan tänker du med?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0