THAT HAIR

Jag börjar få lite smått ångest över hur jag ska ha mitt hår. Vanligtvis brukar jag platta det, och med vanligtvis menar jag VARJE dag. Jag har egentligen vågigt/lockigt hår, och trivs inte alls i det. Visst det kan vara jättefint med lockigt hår, men eftersom jag har så kort hår (r.i.p) så passar det inte alls på mig. Eller gör det? Jag hade tänkt att kanske ge det en chans. Mitt hår behöver verkligen en semester från plattången. Vill ju spara till långt hår men det går inte så bra om mitt hår e så slitet så att jag måste klippa det hela tiden. Vad tycker ni? Ska jag ha mitt vanliga självfall?

(bild tagen nyss.. änna lite osminkad sådära också..  men de kan ni ju bara ignorera!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0