CONVERSE


Åh vill ha nya converse! Bästa skorna, haha. Nej men älskar verkligen converse, så otroligt sköna och snyggt till allt. Jag har haft alla möjliga olika färger på dom jag haft.. prickiga, vita, bruna, gröna, turkosa, rosa haha ja väldigt många. Nu har jag ett par vita, den nya modellen som inte har den röda randen och gummisulan längst ner. Visst dom är snygga, men jag vill ha ett par riktigt hederliga converse igen, haha. Hade ett par sådana men de var mer eller mindre bruna efter ett tag. Fick kasta dom. Vill även ha ett par svarta, kan inte bestämma mig! Får se vilket par det blir, men något av dom ska de bli iaf.

Kommentarer
Postat av: Sara

Skulle kommentera på inlägget under men det funka inte.. :( skriver här ist så tänk dig att detta står på det inlägget! ;)

vad söt du är!!! :) och det var mysigast på aleks, ni är bäst! massa pussar till elmisen, puuuuusss<3<3<3

2010-02-11 @ 08:22:31
URL: http://sarame.devote.se
Postat av: fannyy

kunde inte kommentera under :(



menmen, saknar er så sjukt mkt!! ville inte sitta hemma i tisdags me min buljong BLÄÄ men de e de ja äter. Ville sitta på aleks me er, får se till o ses på lovet when i'm back ;)

Love U so much bee-yatches (L)



haha + tack för de söta smset <3 nytt nr?

2010-02-11 @ 12:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0