5 SAKER DU INTE VISSTE OM MIG

 Jag är beroende av min mobil - alltså verkligen beroende, pratar i telefon flera gånger om dagen och smsar 24/7, om jag inte vet vart min mobil är så får jag nästan ångest, haha.

 Jag är en dålig förlorare och erkänner aldrig att jag har haft fel - pinsamt, men jag är faktiskt en riktigt dålig förlorare, det är något jag verkligen hatar. Jag erkänner aldrig att jag har fel heller, för jag har aldrig fel, hahah nej men jag vet inte, tycker inte om att erkänna att jag är sämre än någon annan lixom, vem fan gör det?

 Jag kan inte ljuga - sorgligt men sant, om jag kollar på personen jag ljuger för så börjar jag skratta eller gör något annat som avslöjar att jag ljuger. Det är något som jag verkligen är skitdålig på.

 När jag var mindre så var jag en pojkflicka - haha ja, jag hatade jeans och andra tighta byxor, tyckte det var jättetöntigt att folk sminkade sig, använde handväskor eller bara kollade sig i spegeln. Jag var tjejen som inte orkade bry sig och var hellre ute och lekte med en boll, som tur var så ändrade det sig.

 Jag har svårt för att hålla i mina pengar - yes, så fort barnbidraget kommer så shoppar jag upp de pengarna på några dagar. Måste verkligen lära mig att spara.

Kommentarer
Postat av: Fanny

du smsar aldrig med mig :o?

2010-01-10 @ 01:38:03
URL: http://greenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0