FANNY


                      (akta närbilden)
Om dig själv:
Namn: fanny brandeby
Födelsedatum: 29 maj
Stjärntecken: tvilling
Stad du bor i: göteborg
Glasögon/linser: inget
Tandställning: nej
Husdjur: ja
Syskon: en bror

Din kropp:
Vilken sko storlek har du: 37/38
Är du lång eller kort? lite för lång
Är du nöjd med ditt utseende: nej
Vilken ögonfärg har du: grön-bruna
Vilken hårfärg har du: mörkbrun/svart med en ljus jävla fläck mitt på huvudet

Dina känslor, tankar och humör:
Hur är du i ditt humör nu: nervös/glad
Vad tänker du på just nu: torsdag
Saknar du någon: ja
Gillar du någon: det undrar jag också
Älskar du någon: yes!
Hatar du någon: hatar inte, ogillar

Dina önskningar:
Du skulle egentligen velat heta: vet inte, gillar mitt namn
Du skulle egentligen vela bo i: utomlands någonstans
Din högsta önskan är: leva lyckligt
Du skulle vilja ha: mer kläder?


Kommentarer
Postat av: fanny

jag koppierar din lisa bby :*

2010-01-28 @ 16:23:44
URL: http://greenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0