IT'S FRIDAY

Äntligen är det veckans mest efterlängtade dag! Min dag hittils har varit långt ifrån toppen. Jag och min mattelärare är väl inte direkt bästa vänner efter lektionen imorse. Men jag skiter i vilket, hon kan ju inte vara riktigt frisk om man säger så.

Bilder tagna för någon minut sen ♥



SER NI FÖRRESTEN ATT MITT HÅR ÄR KORT KORT KORT!? Fick mig ett ryck i lördags natt när mitt hår var så otroligt stripigt och helt bara blä! Så jag tvingade emma att klippa det, hehe. Inte så jättemycket skillnad men nu är det inte lika slitet iaf, tjohoo!


Kommentarer
Postat av: Fanny

åh vet du ?!

efter ni hade klippt så borsstade ni håret på dig å när jag skulle borsta mitt hår i morse så va det massvis med hår på den så jag fick slänga den uuuwwhh

2010-03-20 @ 18:18:14
URL: http://greenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0