SUN-DAY

Glömde faktiskt uppdatera bloggen innan jag stack imorse. Skulle egentligen till ikea för att handla lite till min lägenhet.. Ja, det är sant! Fanny Brandeby ska bo själv i en lägenhet. (Mer om det senare) Men istället hoppade jag på första buss till guldheden för att hälsa på far min. Träffar inte honom så ofta så det var riktigt mysigt. Bakade lite bullar och bara tjötade på om allt. Tack för dagen!

Kvällen ser ut som så att jag ska ner till hällsvik för att träffa lite gott och blandat folk, haha. Vi får se vad vi hittar på, kanske blir grillning. Ska bland annat täffa goaste elmberg som har kommit hem från Paris! Åh vad jag har saknat dig!

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0