TJENIXEN

Ho ho!

Klockan är strax 2 på natten och jag har haft en galen kväll. Den började med att jag vaknade hemma i soffan av att fanny hade kommit hem till mig. Vi degade lite innan vi bestämde oss för att åka in till slottskogen. Så drog vi in dit och blev uppraggade av ett antal otroligt fulla gubbar. Euw! Sedan drog vi vidare för att möta upp Kent och hans kompisar. Fanny som trodde att hon visste vägen tvingade mig att gå över halva lindholmen. Folk trodde inte att vi var riktigt friska när vi sedan stod och skrek som fan på varandra för att jag var sur, fanny var sur och vi båda var trötta, hehe.

När vi sedan mötte upp Kent, Robin och Christian (tror jag att han hette?) någonstans långt ute i skogen så åkte vi tillbaka till torslanda tillsammans med dom. Drog till maxi som stängde precis när vi kom, kent gjorde sedan sönder min moppe, jag fick ropa på några gubbs som fick laga den, vi drog till skolan, chillade med musik, sen drog vi hemåt. Mysig kväll iaf även fast jag har fått några hundra myggbett.

Kommentarer
Postat av: Kent

hahahhahahah jag pajja inte alls din moppe ju :( , de va den som pajja av sig själv :o

2010-06-08 @ 19:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0