45 SAKER DU KANSKE INTE VISSTE OM MIG

1. Jag heter Fanny Christina Linnéa Brandeby.
2. Jag har spelat handboll sedan jag var 7 år.
3. Jag har svårt att hålla i mina pengar.
4. Jag är otroligt slarvig och glömsk. 
5. Jag har ganska många fördomar, och dömer ofta personer innan jag känner dom. (även om jag inte borde det)
6. Jag har två stora ärr på mina knän pga av en moppevurpa förra sommaren.
7. Jag hatar mina fräknar.
8. Jag jämför ofta mig själv med andra.
9. Jag har bara varit riktigt kär 1 gång.
10. Jag var med i en reklamfilm när jag var 6 år.
11. Jag önskar att jag var 7-8 år igen.
12. Jag älskar 90-talets disneyfilmer och hatar de nya disneyfilmerna.
13. Jag har gått i simhopp och tränade inför SM, men jag slutade för att ist satsa på handbollen.
14. Jag älskar musik och skulle inte kunna leva utan det.
15. Jag är 174 cm lång.
16. Jag har en storebror.
17. Jag är ganska konstig.
18. Jag har alltid otur.
19. Jag tappar alltid bort mina saker.
20. Jag hatar att cykla, jag bara ramlar.
21. Jag har lätt för att gråta.
22. Jag har svårt för att lita på folk.
23. Jag hatar att sjunga högt inför folk.
24. Jag kan vara otroligt barnslig.
25. Jag har lätt för att ta kontakt med folk.
26. Jag hatar barn som skriker.
27. Jag får ofta höra att jag är kaxig och har en attityd.
28. Jag älskar att ta salt på annanas och annan frukt.
29. Jag har haft 9 olika mobiler på 12 månader.
30. Jag älskar kläder, hår, smink och allt annat tjejigt.
31. Jag är rädd för hajar, alltså otroligt rädd.
32. Jag har svårt för att bli kär.
33. Jag sjunger ofta högt och dansar omkring när jag är ensam hemma.
34. Jag har åkt ambulans.
35. Jag önskade när jag var liten att jag var mörkhyad.
36. Jag tuggar alltid tuggummi.
37. Jag önskar ofta att jag var någon annan.
38. Jag blir ofta kallad bortskämd.
39. Jag avskyr mjölk.
40. Jag hatar att basta och därför har jag inbillat mig själv att jag är allergisk mot det.
41. Jag säger bara "jag älskar dig" till dom som jag verkligen menar det.
42. Jag är långt ifrån blyg, och skämmer gärna ut mig.
43. Jag känner mig ofta ensam, fast jag har mycket vänner.
44. Jag har sett alla vänner-avsnitt så många gånger att jag kan replikerna.
45. Jag föredrar cola light istället för vanlig coca cola, endast för smaken!

right now..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0