DAGENS DRAMATISKA

Dom som känner mig vet att det händer mig väldigt mycket olyckor och dramatiska konstiga saker, hahah. Jag är väl mer eller mindre kallad för den "vandrande olyckan". Antingen så har jag bara väldigt mycket otur, eller så är jag bara otroligt klumpig. Haha, jag tror nog att det är en blandning av både otur och klumpighet.

Men iaf, dagens dramatiska var när jag var hemma hos mamma en snabbis för att hämta kläder. Då hittade jag en av mina gamla ringar som jag fick för längesedan men som jag inte använt för den var för liten.. :(
Men så förut då så tänkte väl jag att "äsch den passar säkert.." Så jag tog till lite våld och verkligen tryckte på ringen på fingret. Skit snygg är den verkligen så jag blev as glad att jag fick på den. Men efter ett tag började hela fingret bli blått och jag började få svårt att röra det. Jag blev skit skraj och försökte få av mig ringen. Men eftersom att mitt finger hade svullnat upp så gick ju det åt helvete. Då fick jag ännu mer panik och började tänka på om jag var tvungen att kanske amputera fingret för att få av ringen och då drog jag i ringen ännu mer för att få av mig den. Den rörde sig inte. Mitt finger var nu lila/rött. Jag sprang ner till köket och bara hällde på en massa olivolja, verkligen dränkte fingret i det. Och efter ungefär 20-25 minuters snurrande och dragande försök att få av den så gled den sakta men säkert av mitt kära finger. Nu har jag en massa "skrapsår" på fingret + att det är helt rött, ömt och svullet. Aldrig att jag trycker in mitt finger i en ring som är för liten igen!

OBS: det är fingret i mitten som är det drabbade, inte det med ringen på (den ringen sitter alltid där iaf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0