SUNNY SUNDAY

God morgon!

Det är söndag igen och jag mår faktiskt jävligt bra. Även fast det är skola imorn så känns det som att jag faktiskt kan fixa det allt det här, allt som jag ligger efter i. Jag vill så gärna komma in på det gymnasie jag sökt så nu fan ska jag skärpa mig dom här sista veckorna!

Igår hade jag en riktigt trevlig dag som började med stan och slottskogen med Fanny E. Vi kollade runt lite och det var ju även Göteborgsvarvet så vi kollade lite på det också, sedan slöade vi runt i slottskogen och åt glass och lite så. Kvällen tillbringades ute i ungefär halva torslanda med trevligt folk. Vid havet, maxi, pizzerian och ja lite överallt. Mycket hände oss, b.la en polis som skällde ut oss, nycklar som blev uppkastade på taket, killar i 20-års åldern som ville åka lite moppe, haha ja det var en lyckad kväll iaf!

SÖNDAG: Det blir solning med Sofie och sedan hem och plugga.


jag just nu, osminkad och sliten som fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0