I'M SO OVER YOU


Känslan av att känna mig så jävla säker på mig själv. Att veta att ingenting kan knäcka mig. Jag har vuxit så otroligt mycket när det gäller att skilja rätt ifrån fel. Du var ett misstag, inget annat än ett misstag. Men jag ser misstag som något att lära sig av. Jag ångrar allt och ingenting. Jag talar varken om dig eller med dig. Du finns inte längre. Så stark som jag är nu har jag aldrig varit. Det jag har byggt upp kommer aldrig att rivas igen. Inte en gång till. Jag vågar mer, jag vill mer, jag kan mer. Det vet jag. Du tror att du känner mig, du tror du vet allt om vad jag vill och vad jag kommer uppnå. Jag skrattar åt dig. Patetiskt. Du vet ingenting om något. Jag skriver nya drömmar, nya mål varje dag. Jag är tillbaka på ruta ett, tänker börja om. Tänker göra rätt den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0