KATEGORIER

Så! Nu har jag fixat nya kategorier i bloggen och förhoppningsvis ligger alla inlägg rätt. Var dock tvungen att radera några för dom hade hamnat fel och jag kunde inte få tillbaka dom på sin rätta plats. Men men, nu ska de ligga på rätt plats och i rätt kategori iaf. 

FOTO - ja.. det säger väl sig självt? Olika foton som jag har tagit.
GIRLY GIRL - kläder, hår, smink, naglar, shopping. Ja, allt en riktig girly girl needs.
LISTOR - har man tråkigt så har man, och då har man ju all tid i världen till att fylla i olika listor, hehe.
MUSIK - musiken som spelas hos mig.
MY LIFE - där jag oftast skriver vad som har hänt under dagen eller bara ett allmänt tråk-inlägg.
TANKAR/TEXTER - bra kategori att ha när man bara vill skriva av sig lite.
VIDEOINLÄGG - olika videos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0