FRAMME I JKPG

Jahopp.. då var man i jönköping igen. Ska till vemdalen imorgon så vi åkte hit först eller något, haha jag har ingen riktig koll, jag hänger bara med och flyttas omkring som ett paket hit och dit. Imorgon iaf så ska vi träffa sofie och co någonstans på vägen upp till vemdalen. Så sjukt glad att hon också är med! Piuh..

Idag har vi vart och fixat internet, så jag kommer kunna ha datorn med mig överallt. Härligt! Fick också andra säsongen av O.C, (glad glad glad) har haft första säsongen ett tag och inte orkat köpa nästa, men nu kommer iaf jag hålla mig sysselsatt hela veckan.

Ryan (Benjamin McKenzie) är ju sjukt snygg också!

Kommentarer
Postat av: Fanny

kolla ngn dag! <3

2010-02-13 @ 19:48:39
URL: http://greenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0