TELEFON MISSBRUKARE

Heeej! saknat mig?

Har som sagt inte kunnat uppdatera på hela veckan pga att internet krånglade och inte funkade. Men nu är jag tillbaka iaf! Minns ni att jag tappade bort min mobil förr förra veckan? Iaf så har jag fixat ny nu., eller ny och ny, den är en gammal skruttmobil men hellre den än ingen. Jag har haft mer eller mindre flera panikattacker för att jag har varit utan min mobil, men nu är allt lugnt, haha. Mobilen jag har nu är den 7:e jag har haft sedan Juli.. Illa fanny, illa!

Början av Juli hade jag min kära K800i som tyvärr avled efter att ha hängt med ett bra tag.

Efter K800i's död fick det bli denna godingen i väntan på en ny mobil från mamma. Z610i var inte helt hel, tror hon hade cancer men hon funkade för ett tag.

Det var nu slutet av Juli/början på Augusti och jag skulle få en ny kompis.. igen. Jag ville ha någon som liknade Z610i lite så det fick bli hennes storebrorsa T707. Min nya T707 blev mycket sjuk efter en vecka och jag fick lämna honom på sjukhus. De kunde inte göra honom frisk så istället fick jag en helt ny, även denna nya T707 blev sjuk efter ungefär 2 veckor och hamnade också på sjukhuset och även han hamnade snart på bårhuset. De skickade mig en ny sista T707 och denna gången höll han sig frisk.

Det blev höst och jag och min kompis T707 var riktigt nära vänner när han en dag blir bestulen från mig. Trodde mitt liv var över men då kom G502 och räddade mig. Han var ful, men han var helt okej och snart blev även han och jag mycket goda vänner.

Månaderna gick och det blev Februari 2010, jag var på mitt allra slarvigaste humör och jag tappade bort kära G502 någonstans i stan. Min sista utväg nu var denna gräsliga "mobil". Från och med idag kommer jag aldrig släppa min mobil ur sikte. Tvek om man kan kalla denna saken för mobil, men ingen idé att jag surar, får ju ny mobil när mitt abbonnemang går ut i maj! Woho! Nu är det bara du och jag...


Kommentarer
Postat av: Fanny

HAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHA ful! xD

2010-02-22 @ 22:49:24
URL: http://greenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0