TE, SÄNG, FILM

Rrubriken säger allt. Just nu ligger jag i sängen kollar film och dricker te. Yummie, som de flesta vet är jag tokig i te, fan jag är värre än en gammal gumma typ. Jaja är man lillgammal så är man.

Imorgon kommer jag inte hinna blogga förrän jag kommer hem, som är vid ca.. hmm, ah efter 20.00 någon gång. Vi har redovisningskväll i skolan där vi har jobbat med ett grupparbete i flera veckor och så får folk komma och kika alla redovisningar. Jag och sara, (vet inte om någon mer gör det?) stannar iaf kvar i skolan efter att vi slutat så slipper vi dra hem emellan. Men jag tar med mig kameran så jag lovar en massa bilder.
Men nu tänker jag återgå till filmen och sedan försöka sova, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0